Thank You Theo!

2010.06.24. 19:42

A tegnapi gálán találkozott egymással George McPhee és José Theodore. A Bill Masterton Díjat kapó veterán ex-kapusunk nyilatkozatát olvashatjátok.

"Kellemes beszélgetés volt," - mondta Theo. "Élveztem a Washingtonban eltöltött időt. Fantasztikus két év van mögöttünk, parádés százalékos mutatókat produkáltunk és élvezet volt játszani. Azonban most a fiatal srácok ideje jött el és én ezt tiszteletben tartom."
Amikor a Washingonról és a közegről kérdezték, így felelt, "Egy rossz szót sem tudok szólni a városról, főleg nem a szenvedélyes szurkolókról és a remek vezetőségről. Ezt az utat én befejeztem, a következő szezonra koncentrálok."
Arra a kérdésre hol folytatja a pályafutását a következő képpen nyilatkozott, "Nem tudom konkrétan hol folytatom a karrierem, de egy biztos, nem leszek tartalék kapus. Július 1-jén biztosan lesz pár ajánlatom amelyek közül kiválasztom a legmegfelelőbbet. Még nem érzem hogy mentori munkákat kéne végeznem, az előző szezonban több mint 50 meccsen védtem és úgy érzem van még bennem 50 meccs. Példát ezeken a mérkőzéseken nyújtott teljesítménnyel szeretnék mutatni."

Fantasztikus ember. Nincs rá más szó...aki ilyen tragédiát a jégen vészel át és ilyen életfelfogása van minden tiszteletet megérdemel. Habár csak két esztendőt töltött a csapatnál, a bakik ellenére vele kapcsolatban mindenki csak a jóra fog emlékezni, ebben biztos vagyok. Két éven át hajnalonként hallhattuk ahogy az amerikai kommentátorok üvöltik meghökkenve, "Great Save by Theodore...".

 


THANK YOU, THEO!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://capitals.blog.hu/api/trackback/id/tr422107387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Buchek8 2010.06.24. 20:30:23

Gyönyörű :) Köszönjük Theo, további sok sikert és boldog, nyugodt magánéletet kívánok neked!!!RESPECT!!! (:

BVBDortmundLaci 2010.06.24. 21:29:34

Egyik kedvenc kapusom, hasonló jókat kívánok neki én is :)
süti beállítások módosítása