Alexék otthon készülnek

2010.08.21. 22:35

A napokban balesetet szenvedő Alex Seminnek szerencsére semmi baja. Egy fehér LADA kóstolta be orosz szélsőnk luxus ezüst járgányát, de komolyabb személyi sérülés nem történt. Közben elkezdték hazai földön a száraz trainingeket kedvenceink, "Great Alex" Moszkvában, míg "Other Alex" Krasnoyarszkban, vele egy hosszú interjú is készült, melynek legpikánsabb részleteit osztom meg veletek ;)

 

Alex, mond el légyszíves mi igaz abból ami az Interneten kering, hogy egyszer azt nyilatkoztad hogy Crosby a világ legjobb játékosa?!?

Én soha nem mondtam ilyet!!! Egy riporter kérdezte milyen típusú játékosok tetszenek és akkoriban azt mondtam Crosby jó játékos és tetszik a stílusa. Nem mondtam soha hogy ő a világ legjobbja.

Kit tartasz akkor a legjobb játékosnak az NHL-ben jelenleg?

Sasha Ovechkin nagyon jó játékos. Mellette Ilya és Datsyuk is. Pasha a játékstílusa és egyénisége miatt talán a legjobban aki engem megfog.

Hogy van a csukló sérülésed?

Minden rendben van, teljesen meggyógyultam.

Hogyan pihensz itthon Krasnoyarszkban?

Találkozom a barátaimmal, lemegyünk a tengerhez illetve a Bele tóhoz.

Minden évben visszajössz Krasnoyarszkban. Szeretsz hazajönni?

Én itt születtem. Elhagytam a várost amikor 15 éves voltam. Itt élnek a szüleim, a barátaim itt nőttem fel, imádok haza jönni.

Formában tartottad magad a nyáron?

Rengeteg fociztam. Jégkorong előtti bemelegítésknél és ha szünet van akkor amúgy is szoktunk.

Tudnád magad jellemezni milyen vagy a jégen?

Nem tudom magam igazán...én csak játszom. Mindenki máshogyan lát szerintem.

A jégen kívül?

Nos...magabiztos, kiegyensúlyozott és nyugodt.

Nietzsche egyszer azt mondta, "Bármi ami nem öl meg, erősebbé tesz". A kívánt eredmény nem jött össze a válogatottal a VB-n, erősebb lettél ettől?

Természetesen. Legközelebb dühösebben, agresszívebben és keményebben harcolunk majd.

Mi a helyzet a KHL-el. Biztos vagyok benne hogy megvannak a megfelelő ajánlataid...

Majd meglátjuk. Attól függ milyen ajánlatot kapok, de ezekről majd az ügynököm gondoskodik.

A bejegyzés trackback címe:

https://capitals.blog.hu/api/trackback/id/tr582237978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Buchek8 2010.08.22. 00:04:04

Na igen, a két arcú oroszország, lada vs luxus autó :) óóó, a kedvenc idézetem :D
KHL?:/ pfff :D

BVBDortmundLaci 2010.08.23. 22:08:45

@Buchek8: Nietzsche hatalmas partner :D

Chelsea mostanában szarja a gólokat, jó lehett 6 gólt látni :)
Dortmund meccsen 3xor voltam és mindössze 1et láttam :/ szal Te bőven beljebb vagy :D

Buchek8 2010.08.23. 23:23:22

@BVBDortmundLaci: gólok tekintetében igen de te 3 szor voltál :D mondjuk nekem sikerül Mikelel meg A.Cole-al képet csinálni :P

BVBDortmundLaci 2010.08.25. 18:14:09

@Buchek8: Előbbi csókát csípem, de Cashleyt rühellem...

Lassan közeleg amúgy az Október, a nyár jelentős részén már túl vagyunk, bő másfél hónap és kezdődik a valódi élet :D

Buchek8 2010.08.25. 22:52:55

@BVBDortmundLaci: Én pozitívan csalódtam benne :)

Hát igen, végre, bár lehet nem aktívkodok annyit az érettségi miatt :/

BVBDortmundLaci 2010.08.25. 23:18:18

@Buchek8: Le se fogod szarni...nekem legalábbis így volt :)
Megpróbáltam alcsizni, aztán semmi ien. Felkeltem gép on, stream on és Let's Go Caps :D

Buchek8 2010.08.26. 00:03:17

@BVBDortmundLaci: hát ez az :D xD plusz giants meccsek és a dolphinssal is szemezek :D és neked így amúgy hogy sikerült? :)

szerinted a többiekkel mivan? :D

BVBDortmundLaci 2010.08.26. 23:07:15

@Buchek8: Nekem pont közepes. Töri 4, Matek 2 am minden 3 :)

Sztem még nyaralnak vagy nemtom de van 1,5hónapjuk hogy előkreüljenek :)

Am sajnos Mitchell a Kingset választotta :/

Buchek8 2010.08.26. 23:27:55

@BVBDortmundLaci: értem :)

Mitchell egy kurva :D

BVBDortmundLaci 2010.08.27. 21:01:13

@Buchek8: Akkor már Bitchell :)
Okos a koma, nem 1évre akart hanem 2, ahhoz képest a fizuja is elég baráti hogy 1éve nem játszott

spiler 2010.08.28. 01:30:02

@Buchek8: @BVBDortmundLaci:
Csak azért mert tudom hogy zenekedvelök vagytok!
ilyen ez a poppszakma!!!!!!!

www.youtube.com/watch?v=rcmA1FTfmYo&feature=related

www.youtube.com/watch?v=Jg1ISw7nPVI

god of ovechking!!!!!

Buchek8 2010.08.28. 01:54:28

@spiler: Remek videók köszi :D Ááá de imádom mikor repülnek az emberek egy kötő után :DDD

Amúgy megjött a Varly-s pólóm (L):D "Tökre tudom hordani" :D:P

Buchek8 2010.08.28. 01:56:34

ezt csak most nézem és pont a poszthoz kapcsolódik :) Ovech otthon: alexovetjkin.blogspot.com/2010/08/ovechkin-and-kovalchuk-training-in.html

tiszta Rockyba nyomja a készülést :D ;):P

hank_moody 2010.08.31. 22:43:21

Hi!

Akkor úgy látom fölösleges Alexet keresnem DC-ben... :) Most jöttem a Verizon Centerből, nagyon nagy!!! Csak a köcsög szurkolói bolt csak akkor van nyitva, ha valamilyen meccs van... :S

BVBDortmundLaci 2010.09.01. 23:02:51

@hank_moody: Pár képet ha esetleg visszamész s kis éménybeszámolót írnál szívesen fogadjuk ;)

Hát arcok...elérkezett a szeptember...nekem spec. meló neked Buchek kollega schúúúl, de a lényeg mindenki számára OKTÓBER ELEJE!!! és kezdődik az ÉLET ;)

BVBDortmundLaci 2010.09.02. 21:43:26

http://www.nhl.com/ice/news.htm?id=536480&navid=DL|NHL|home

Niemi SJban közben!

Buchek8 2010.09.03. 00:07:44

@hank_moody: Így van, várunk bármit, ki is tesszük ha beleegyezel :)

@BVBDortmundLaci: vasárnap még dolgozok, hétfőn hazamegyek, kedden suli XD De mindjárt októóóber :)

na, az SJ is durva lesz megint :/

BVBDortmundLaci 2010.09.03. 23:29:13

@Buchek8: Alapszakaszban mint mindig, aztán Au Revoir!

Rendben kollega, vigyázz magadra a hazafele úton ;)
A suli meg mondtam, lazulj el és várd az októbert ;)

Buchek8 2010.09.04. 19:50:18

@BVBDortmundLaci: :D jogos :)

Oks kolléga :D XD ;)
süti beállítások módosítása