Morrison nélkül folytatjuk

2010.06.16. 01:20

2009. július 10.-én érkezett a csapathoz Brendan Morrison akivel a vezetőség nem hosszabít kontraktust. A hazai nyitányon az első gólt ütötte a Verizon Centerben a Toronto ellen megnyert 6-4es meccsen. Az egész szezonban 12 gól és 30 assist fűződik a nevéhez. Nem főként a játéka, hanem a fizetése miatt nem tölt több időt nálunk az 1993ban 1/39esként New Jersey által draftolt bal kezes center.

Továbbra is folynak a tárgyalások kik maradnak illetve távoznak a lejárt szerződésű játékosok közül. Már korábban eldőlt hogy Joe Corvo és Scott Walker nem lesz BB csapatának tagja, ehhez a táborhoz csatlakozott most Morrison is. Bellyvel továbbra is folynak a tárgyalások aki Montréal felé is kacsintgat, ám ha a hosszasan elhúzodó tárgyalásokat, a kort és a fizetési igényt vesszük figyelembe ő is Brendan sorsára juthat, azaz nem Ovechkinékkel kezdi meg a szezont. Eric Fehr és Shaone Morrisonn számára továbbra is megvan az esély hogy Caps mezben korcsolyázik ki a 10/11-es idényben.

Hivatalosan július első napján nyílik meg a szabad ügynökök piaca, de már most sem vagyunk híján pletykáknak és konkrét terveknek. A fizetési sapka több elképzelést átírhat ha egy játékos nem hajlandó csökkenteni igényeiből, hiszen az 56,8 Mio$ limit kevés ahhoz, hogy 2Mio$/év keresetű játékosok a harmadik és negyedik sort erősítsék.

A bejegyzés trackback címe:

https://capitals.blog.hu/api/trackback/id/tr602085052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Buchek8 2010.06.16. 11:11:49

Hát ezt nagyon sajnálom. Egyik kedvencem lett Brendan király bár a PO-ban ő sem brillírozott. De a Buffalo elleni góljára mindig emlékezni fogok ;)

BVBDortmundLaci 2010.06.16. 14:32:07

@Buchek8: Valóban jó játékos de az a fránya fizetési sapka :/
Most olvastam nem hivatalos helyen hogy állítólag Jurcina szerződését sem hosszabítjuk meg...akkor viszont nem értem minek hoztuk vissza és pazaroltuk el a draft jogunkat!!! :@
Kezdem egyre jobban nem érteni a vezetőséget...

Buchek8 2010.06.16. 15:03:00

@BVBDortmundLaci: hát ezt én sem értem, csak magunkat égetjük vele :S

BVBDortmundLaci 2010.06.17. 00:24:21

@Buchek8: teljesen így van...és akkor 5/22 draft jogért odaadtuk a Phoenixnek ugyebár Lepistöt...
Kezdem nagyon úgy érezni hogy b@szottul nem lesz jó!

spiler 2010.06.17. 09:28:34

szevasztok srácok! én is nagyon sajnálom brendant kiválo játékos. ahoz képest hogy azt monták nem lesznek nagy változások ppphhh!!!!!!! csak más nevekre számitottam semin nem kéne, se game overt és az az igazság hogy a másik morisonnt kéne cserébe dobni! poti flash? szal nem egészen értem de ök tudják.

spiler 2010.06.17. 10:20:22

nem azért mondom hogy megint fikázzam a mr mecpee de semmi tudatosság nincs a dologban! össze kell hozni egy ütöképes védelmet! az enyi! sokkal merészebet kéne huzni kidobálni a pénznyelöket azt bátran hozzányulni a Hershey Bears fiukhoz és itt nem egy két játékosra gondoltam hanem komplett sorokra! szerintem a védelembe John Carlson már bizonyitott hogy nem ügyetlen csak még tanunia kell és mi lehet a legjobb edzés ha nem az nhles meccs! aztán nem értettem budrot se mert az elözö évben már Chris Bourque,Alexandre Giroux is játszott a capsben és szerintem játékidöhöz mérten igen is jok voltak! idén meg Mathieu Perreault kápráztatott el, legalább is engem, de még felsorolnám bátran azokat akiket még nyugott szivell vizbedobnák:Karl Alzner
Patrick McNeill Francois Bouchard
kéne pár rutinos fox! mint pl Morrison akitöl tudnának tanulni! nem elpaszolni mint azt nagyrabecsült gm teszi! meg a védelembe egy igazi vezért pl nidermeyer vagy soray! akitöl szintén tanulni lehet csak! én igy gondolom!

spiler 2010.06.17. 10:33:26

www.youtube.com/watch?v=WvgSd-VZOJY

tudom nem nhl szint de elég meggyözöek a fiuk!
ja teo elég sok zsét felszabaditt még potit kéne kirugdosni vagy trandelni aztán lenne itt zsé amit lehet költeni! nem szasát elcserélni! álatok!!!!!!!
az ember azt várná hogy a dolgok jobbra forduljanak aztán csak tovább sülyedünk ezekkel a tuti lépésekkel!

qx92 2010.06.17. 12:15:06

szerintem is kellene egy ket stabil hatso ember aki vezeti a vedelmet eleg megnezni Charat Prongert vagy akar Gillt ok vittek a csapatukat a playoff 3ik koreig illetve a dontoig es fiatalok mert gyorsak agilisek es bizonyitani akarnak. Ovie Backstrom Semin Green egy stabil "vaz" kozuluk barki kepes eldonteni egy meccset, a fiatalok pedig feltudnanak noni a feladathoz es hozni a meglepetes golokat meg kellene egypar oreg roka ugy a vedelemben mint a offenziv alakulatban akik a rutinjukkal meg tolnak a neha docogo szekeret es kessz.Carlson tenyleg jo volt a POban es spiler ahogy spiler is mondta a tobbi fiatal is bizonyitott mar meg erdemelnek a bizalmat.Kapus poszton pedig Varlamov siman lehetne elso kapus es Neuvirth pedig masodik ott sem hiszem ,hogy nagy gondok lennenek.
Ja es BB kirugni a picsaba mert ugy nem fogunk stanleyt nyerni ha minden korongot radobunk Oviera vagy Backstromra ha szorul a hurok en a kombinativ hokira szavazok csak ahoz mas edzo kell mert BB szerintem erre nem jo sot igazabol szerintem semmire nem jo.

Buchek8 2010.06.17. 13:06:20

Azzal maximálisan egyet értek, hogy a Hersheyre lehet és kellene építeni, illetve én is szivesen látnék kombinatív hockeyt. Tényleg a bejelentettnél sokkal több változás volt már eddig is és a eddig olyan 50-50 % a jó és rossz döntések aránya szerintem.

spiler 2010.06.17. 14:52:55

@Buchek8: megint nem ment ell a komentem légyszi dobd be!

BVBDortmundLaci 2010.06.17. 15:29:13

@spiler: komplett sorokat azért barokkos túlzás lenne felvinni az első csapathoz, ám 3-4 játékos valóban felkerül ( olvasd el az új cikket ;).

@qx92: a rutinnal kapcsolatban egyetértek. fejtegettük Buchekkel valamelyik nap ezt a témát, és mindenképpen szükség van egy idősebb rutinosabb játékosra. ezt a vezetők is tudják, nem fogunk 5-6 fiatallal neki vágni a szezonnak hiszen az maga lenne az öngyilkosság és ezt a nagyrabecsült szakik is tudják ;)
BBvel kapcsolatban sokat agyaltam és szerintem egy jó edző, ez a keret is kezd alakulgatni de 1-2rutinos játékos érkezése a védelembe elengedhetetlen, anélkül pedig semmilyen edző nem tudna SCre esélyes csapatot összekovácsolni!

@Buchek8: Ráéreztél, habár McPhee nem mondta ki konkrétan de sokat sejtetően elmondta hogy egy jó alap és merítési lehetőség a Bears amit ki is fognak használni.

Buchek8 2010.06.17. 15:32:56

@spiler: utánna járok de lehet laci megtalálja addigra

@BVBDortmundLaci: elszaladok állás interjúra utánna elolvasom a teljes cikket, mindenesetre amit eddig olvastam belőle az tetszik :)

spiler 2010.06.17. 15:47:23

@BVBDortmundLaci: már megtörtént de azt nem értem hogy Alexandre Girouxt nem emlitik hisz ugyananyi pontot hozott össze po ban mint Chris Bourque. akkor meg mért ne lehetne mint a ketött? én sem azt montam hogy egyszerre 6 7játékos hanem probálgatva öket! amugy ilyen vázzal nem lenne öngyilkoság! ide a rozsdés bököt. pl Alzner - Carlson az már kettö ugye te irtad az uj cikkben hogy harmadik bekkpár és a 3 támadosorba mongyuk Mathieu Perreault a 4 be Chris Bourque és Alexandre Girouxt. és ha valamelyik fáratt vagy sérült akkor jöhet Francois Bouchard. a két ujonc helyet meg Patrick McNeill! engem nagyon megyözött
a játéka a döntöben! én igy gondolom.

BVBDortmundLaci 2010.06.17. 16:00:54

@Buchek8: nekem is tetszett amit olvastam McPheetől de legyen is így :)

@spiler: keresem

BVBDortmundLaci 2010.06.17. 16:03:14

@spiler: " Mellettük akik rendszeresen BB trenírozása alatt készülhetnek Bourque és A. Gordon lehet" - idéztem a cikkből.
Említik Girouxt és le is írtam, róla is van szó. Egyenlőre azonban GM "titkolózni" akar hogy mindenkiben ott tartsa a tüzet.
MattyPeet én is szívesen látnám a 4.sorban, azonban lesz még egy draft és júli.1túl szabad ügynökök piaca is megnyílik így butaság lenne akármit kész tényként közölni és ezt GM is tudja, remek nyilatkozatot adott sztem. Mond is vmit megnyugtat de ott van benne de mindenki játékos számára imponáló ugyanakkor tartogat meglepetéseket. legalábbis én ezt érzem

BVBDortmundLaci 2010.06.17. 16:07:29

@spiler: itt a kommented de lényegében előbb már leírtad :)

"2010.06.17. 10:20 spiler
nem azért mondom hogy megint fikázzam a mr mecpee de semmi tudatosság nincs a dologban! össze kell hozni egy ütöképes védelmet! az enyi! sokkal merészebet kéne huzni kidobálni a pénznyelöket azt bátran hozzányulni a Hershey Bears fiukhoz és itt nem egy két játékosra gondoltam hanem komplett sorokra! szerintem a védelembe John Carlson már bizonyitott hogy nem ügyetlen csak még tanunia kell és mi lehet a legjobb edzés ha nem az nhles meccs! aztán nem értettem budrot se mert az elözö évben már Chris Bourque,Alexandre Giroux is játszott a capsben és szerintem játékidöhöz mérten igen is jok voltak! idén meg Mathieu Perreault kápráztatott el, legalább is engem, de még felsorolnám bátran azokat akiket még nyugott szivell vizbedobnák:Karl Alzner
Patrick McNeill Francois Bouchard
kéne pár rutinos fox! mint pl Morrison akitöl tudnának tanulni! nem elpaszolni mint azt nagyrabecsült gm teszi! meg a védelembe egy igazi vezért pl nidermeyer vagy soray! akitöl szintén tanulni lehet csak! én igy gondolom! "

Buchek8 2010.06.17. 17:19:54

@BVBDortmundLaci: Egyet értek, remek nyilatkozatot adott de ha Brendant elengedi akkor mérges leszek, vele meg Knuble-el meglenne a rutinos vonal is és kész.A védelembe kell még egy tapasztaltabb róka és kész, a támadó sor lehet fiatal és fiatal is, a kapusainkban bízok, kiváncsi leszek Stevenson, Kugryshev és Johannson Hershey-s lesz-e vagy kapnak lehetőséget a Capsben is, illetve számomra még Eakin a nagy kérdés, őt is megkéne tartani. Drafton elég gáz pickjeink vannak ahogy néztem szóval az első köröst kell jól kiválasztani mert a többi az csak később bevethető fiatal lesz és mivel jövő évi pickeket is elszórakoztunk engem a draft annyira nem tart lázban.

BVBDortmundLaci 2010.06.17. 18:10:29

@Buchek8: Draftolról éjszaka írok egy jó kis cikket több linkem van már fordítok és összeollózok vmi klafát ;)
Am igen, elég gázak. "Köszönjük" a Walker és Belly transzfernek b@sszameg!!!

Kugryshevet szívesen látnám, ugyanakkor Johannson biztosan többet szerepet fog kapni. Nálam nem csak a J.A.B Trophy miatt de Chris Bourque lesz a szezon meglepetésembere, ezt érzem de nagyon :)
A többiek draftjáról csak annyit, a Boston megalapozhatja a jövőjét ha jól halászik és az Edmonton is Tyler Hall-al és egy jó ODvel!

BVBDortmundLaci 2010.06.17. 18:16:17

@Buchek8: Nekem is veszett egy kommentem de röviden még 1xer :)
Johannson fog a legtöbb szerepet kapni a 3 felsorolt közül sztem, a szezon meglepetésembere pedig C.Bourque lesz nálunk, nagyon ezt érzem!!!
Draftjaink valóban szánalmasak, az 1/26al lehet kezdeni vmit de a többit elkúrtuk ( Belly, Walker ügyletek... ) rendesen.
Többiekre kitekintve az Edmonton egy jó OD igazolással és drafton Tyler Hallal ill. a Boston jó draftokkal megalapozhatja a jövőjét
Van anyagom ami minket érint, fordítok és összeollózok egy jó kis cikket megint éjszaka ;)

Buchek8 2010.06.17. 18:47:27

@BVBDortmundLaci: Oks, szeretettel várom, most lehet tudok éjszakázni, nagyon pörög az élet itt meg úgy általában a Caps körül is, várom már hogy kint legyen a gépem és akkor visszatudok kapcsolódni teljes mértékben a pletykákba :D Mindenesetre nagyon tetszenek a cikkjeid ;)

BVBDortmundLaci 2010.06.17. 20:16:11

@Buchek8: Köszönöm a bizalmat, örülök hogy tetszenek a cikkjeim, ez feléd is kölcsönös ;)

Buchek8 2010.06.17. 20:54:53

@BVBDortmundLaci: Ó, köszi köszi :) akkor lesz a legjobb ha mindketten tudjuk csinálni meg néz is majd ki valahogy ;)
süti beállítások módosítása