Tonight's Line Up 10/8/10

2010.10.10. 00:32

Neuvirth kezd a kapuban, ez nem volt kérdés. További sorösszetételek pedig íme,

Forwards
Ovechkin-Backstrom-Knuble
Laich-Fleischmann-Semin
Chimera-Johansson-Fehr
Hendricks-B. Gordon-Bradley

Defense
Schultz-Green
Alzner-Carlson
Poti-Erskine

ROCK THE RED !!!

A bejegyzés trackback címe:

https://capitals.blog.hu/api/trackback/id/tr912359275

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BVBDortmundLaci 2010.10.10. 00:33:32

Tegnap mint mondtam a meccset nem láttam, de végre egy párban Carlson és Alzner. Gordon 4.soros centerként, szal nem lehet hogy ma ne nyerjünk otthon :)

Buchek8 2010.10.10. 00:37:06

@BVBDortmundLaci: Steckel ki let rotálva, tegnap elég gyászosan csinálta a bulikat. Johansson nem túl nagy teljesítménye ellenére megkapja a lehetőséget és a bizalmat, ez fontos lehet még.

Amúgy ez érdekes, szokatlan, hogy BB ilyen hamar reagálja le azt hogy mi lenne a helyes :) Rock The Red-en is felhoztam ezt, egy fickó azt írta hogy tavaly jó volt a Poti-Carlson páros és miért bontaná meg, de akkor is Carlson miatt volt jó szal így már elvileg rendben leszünk :)

amúgy én kitettem de le ne vedd mostmár ha ilyen hosszút írtam ide :D

BVBDortmundLaci 2010.10.10. 00:42:23

@Buchek8: Akartam írni hogy Bradley helyén Steckelt hiányolom de akkor tegnap kijátszotta magát ezek szerint (ezért nem akartam véleményt írni és nem is írok:)

Sopcoast ---> KiloNet Sport1 és ismét a kitűnő régi minőségben élvezhetjük a meccset :)

Buchek8 2010.10.10. 00:46:36

@BVBDortmundLaci: Jó, annyira azért nem volt gáz, rosszabbra emlékeztem szal csak rotálás, bár kitudja. Szal 7 bulit hozott el, 2 lövés, 2 hit, 1 blokkolt lövés és -1.

Így, így, 100%on megy, és már a műsor is megy, remek, remek :)

BVBDortmundLaci 2010.10.10. 01:57:06

@Buchek8: Eddig nem tetszik...nagyon nem. Neuvirth a kapott gólok ellenére stabil sztem, de akik előtet vannak...korong eladás (tegnap Flash ma ALzner ha jól láttam) és rossz helyezkedés. Ahogy Spiller István mondaná, a Budai Bocsok ifi csapata nem csinálhat ilyen hibát...
Hendricks játéka tetszik még ill. Carlson bombagólja :)

Buchek8 2010.10.10. 02:02:50

@BVBDortmundLaci: Én a másikhoz írtam a véleményem :D

BVBDortmundLaci 2010.10.10. 02:05:35

@Buchek8: :D
Gec. lement most 30-35re KiloNet :S Délután írok, nem akarom hogy elkezdjem baszakodni aztán lemaradjak egy Semin v. Gordon gólról :)
Ami még am említést érdemel, a közösnág. Fantasztikus!!!

Buchek8 2010.10.10. 02:10:09

@BVBDortmundLaci: Így van, sokkal jobb azért ilyen közegbe játszani, ez látszik a fiúkon is. Oks, akkor majd a nap alvás utáni felében dumálunk ;)

BVBDortmundLaci 2010.10.10. 02:40:27

@Buchek8: Woohoo, nem bírtam ki hogy ne írjak :)
Ovechkin baszott nagy gólt vágott. Úgy vettem észre az arcán kicsit meg is könnyebbült, remélem mostantól belelendül a srác :)
Ahogy te a svédjeid figyeled, én a kis másik Oroszomat...nemtom mi van vele, de ütemtelen és a lövései mindig blokkban halnak el, bár a lendület megvan. Remélem nála is az első gól után megy majd minden!
Hendricks pedig parádés ahogy Neuvirth is. Carlson mekkorát mentett, nálam TOP 3 mai meccsen tőlűnk ők.

BVBDortmundLaci 2010.10.10. 02:43:07

..és lemaradtam amiért írtam egy Chimera gólról :@ :D
"nembaj, mert megérdemlem" :D :D

Buchek8 2010.10.10. 02:49:06

@BVBDortmundLaci: Jahjah, kellett ez Ovinak, ahogy kellene Seminnek, de egy ilyen meccsen benne lehet még a gól úgy érzem. Neuvy remekül tolja, így tényleg érdekes lesz a kapuskérdés alakulása. Martin papa kiváncsi vagyok vissza jön e :D

am az a durva hogy orosz hockey fan vagyok de ezek a svédek elképesztőek, egy Backis gólt kívánok magamnak, neked meg egy Semin gólt :) :D

Krvvvvvvv jó harmad volt, kis comeback :D

Buchek8 2010.10.10. 02:56:20

ezt mondjuk nem láttam mer pizzáért voltam. Semin azért adott egy jó kis asszisztot Flashnek :)

hank_moody 2010.10.10. 04:00:28

Elképesztő meccs volt... a végén a verekedések... Caps fanként ez nagyon szokatlan :) de nagyon örülök, hogy Green végre valamit csinált, ami arra emlékeztet, hogy ő azért egy védő. :)

Nem lett 8-0, de azért szerintem ennél elégedettebbek nem lehetünk a home openeren... azért az sem gyenge, hogy Ovi 6. szezonja ez a mostani az NHL-ben és mind a hat idényben betalált a hazai nyitó meccsen :) és ez a Carlson... megfogtuk az isten lábát ezzel a gyerekkel :)

ROCK THE RED!!!

Buchek8 2010.10.10. 04:34:23

@hank_moody: Csak egyet tudok érteni mindennel. A Green név újra nagy lesz :D
süti beállítások módosítása