Faceoff

2010.10.08. 15:15

October 8 vs. Atlanta Thrashers at Philips Arena       
Time:
7:30 pm
TV: Comcast SportsNet
Radio: 820AM, 1500AM and XM
Pre-Game: Pre-Cap Podcast at 2:00 pm on washingtoncaps.com

Végre eljött az amire április 29 óta várunk, újra láthatjuk a csapatot játszani tétmérkőzésen. Tegnap már játszottak pár meccset, európában, kanadában és az usában is, de a Caps fanok számára csak most kezdődik a szezon.

Nem gondolom, hogy a szezon előtti elvárásokról kéne beszélnem, vagy bármi másról, mert a lényeg, hogy megint éjszakázhatunk, hogy lássunk kedvenceinket és szezon közben lesz éppen elégszer szó ezekről. Újra elkezdődik versenyfutásunk a Stanley Kupáért, az egyéni díjakért és reméljük sok örömet fog okozni nekünk idén is a csapat. Kívánok hát mindenkinek szép gólokban, nagy védésekben és minden egyéb szép mozzanatban bővelkedő 2010/11-es szezont.

u.i: Marcus Johansson NHL debütálását nem szabad kihagyni ;)

ROCK THE RED!!!

Szerk:

Ovechkin-Backstrom-Knuble
Laich-Fleischmann-Semin
Chimera-Johansson-Fehr
Hendricks-Steckel-Bradley

Defense
Schultz-Green
Poti-Carlson
Erskine-Alzner

Goal
Neuvirth
Sabourin

A bejegyzés trackback címe:

https://capitals.blog.hu/api/trackback/id/tr742356356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hank_moody 2010.10.08. 16:20:29

IT'S SHOWTIME CAPS FANS!!!

Este találkozunk ;)

btw tegnap néztem a pens meccset, szóval örömmel kezdődött már számomra a szezon :)

BVBDortmundLaci 2010.10.08. 18:21:17

@hank_moody: én első két harmadot néztem és mosoly volt szintén az arcomon :)
Bár a fő attrakció a mai meccs, vééégre Unleeeash The Fuuury!!! ;)

BVBDortmundLaci 2010.10.09. 00:55:54

Gec melóztam ma, alig aludtam...megyek reggel 6ra, de nemtok aludni XD

ROCK THE RED!!!

http://www.myp2pforum.eu/threads/46422-NHL-Today!-October-8th-2010

Buchek8 2010.10.09. 01:01:58

@BVBDortmundLaci: Jól tolod :D

ezek szarok lesznek szerintem. 1 órája keresek valamit ami eddig nem volt. neked melyik is volt a kedvenced?nem jut eszembe a neve :/

ez jó lesz szerintem, elvileg azt adják majd amit kell: www.blogtv.com/people/rbsportsmafia

chaten leszek!

ROCK THE RED!!!

Buchek8 2010.10.09. 01:27:01

én elütöttem az időt zuhanyzással :D

UNLEASH THE FURY!!!

Buchek8 2010.10.09. 02:45:11

Remélem nem aludtatok be :O

és azt is hogy Pavelec jól van!!!
süti beállítások módosítása