January 8 vs. Florida Panthers at Verizon Center     
Time:
7:00 pm
TV: Comcast SportsNet
Radio: 820AM, 1500AM and XM
Pre-Game: Pre-Cap Pre-Game Podcast on washingtoncaps.com at 2 p.m.

Florida Panthers (18-19-2)
Washington Capitals (23-12-6)

Ma hajnalban a Cats látogat a Verizonba. Utolsó egymás elleni meccsünk Caps szurkolói szemszögből igen csúfos lett, még annak tudatában is, hogy tudjuk, ha Vokoun egyszer elkapja a fonalat...(hagy ne bővítsem itt a macskás hasonlatokat) Ha ma sikeresen vesszük az összecsapást visszavehetjük első helyünket a divízóban, amihez a Tampának, egy, a Pittsburgh elleni meccshez hasonló blamát kellene produkálnia, amire lássuk be, az Ottawa vendégeként jóval kisebb az esély. A kapuban a sérülés mentes időszakot és remek formát produkáló Semyon Varlamov fog kezdeni.

ROCK THE RED!!!

Szerző: Buchek8

8 komment

Címkék: gameday

A bejegyzés trackback címe:

https://capitals.blog.hu/api/trackback/id/tr512570203

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Buchek8 2011.01.08. 21:24:14

B. Gordo közel a visszatéréshez egy tök gáz fertőzés után :)

BVBDortmundLaci 2011.01.09. 00:19:46

@Buchek8: Jó volna már látni a kicsim jégen is :)

Látom nem aludtál, én most keltem fel :)
Colts-Jets hatalmas meccs lesz, muszáj volt rácsicsikálnom, lassan pedig végre nálunk is bedobják a pakkot, alakul az élet :D

Buchek8 2011.01.09. 01:08:47

@BVBDortmundLaci: Én tegnap aludtam 15 órát de most is már megvagyok halva, a seahawks meccset nézem és tetszik az, amit látok.

a mi meccsünk meg placeholder szóval ez kb tutira kimarad, még ha később lezs is link akkor 90% hogy justinos lesz az meg annyit ér mint egy marék fos :/ ennyiből bekaphatja az NFL a löncsöt...:/

Buchek8 2011.01.09. 02:02:01

bár nm egy gyilkos erejű stream ez sem, szerintem nem is idegesítem magam se a streammel se a catssel :)

BVBDortmundLaci 2011.01.09. 19:43:24

Szarakszik a netem, a Digit fel fogom rúgni :@
süti beállítások módosítása