Harmadik menet

2011.02.06. 15:08

February 6 vs. Pittsburgh Penguins at Verizon Center     
Time:
12:30 pm
TV: NBC
Radio: 820AM, 1500AM and XM

Pittsburgh Penguins (34-15-4)
Washington Capitals (28-15-10)

Csapatunkra ismét fontos mérkőzés vár, hiszen menni kell a Tampa után. Mai ellenfelünk a rivális Pittsburgh csapata. Győzelmünk esetén - és ha a Steelers kikap az SB-ban - a várost nagy csapás érné :) Bár valószínűleg jobban aggódnak most a Pens szimpatizánsok azon, hogy vajon mi lesz Crosby és Malkin sorsa az idény hátralévő részére.

Két legnagyobb sztárjuk hiánya ellenére, nem számíthatunk könnyű meccsre, mert a Pens nagyon kaparós csapatta vállt így, ahol mint tudjuk, még a kapus sem riad vissza egy kis verekedéstől.

A meccs kérdése, hogy a vasárnapi meccsekre egyébként is jellemző, de a kezdés időpontjából(magyar idő szerint este fél7) fakadóan hatványozódó, matiné hangulat lesz-e a jellemző, vagy a rivalizáláshoz méltó kemény csata. (Személy szerint én valahová a kettő közé tippelem.) Csapatunk számára a vasárnapi meccsek - a 0-7es MSG beli látogatást leszámítva - jó emlékkel szolgálnak, hiszen ezen meccseken 21 gólt szereztünk, valamint 8 meccses nyeretlenségi sorozatunkat is egy vasárnapi napon szakítottuk meg.

ROCK THE RED!!!

Szerző: Buchek8

8 komment

Címkék: gameday

A bejegyzés trackback címe:

https://capitals.blog.hu/api/trackback/id/tr1002642201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Buchek8 2011.02.06. 21:45:14

Jó kis meccs lehetett, sajna lemaradtam róla de nyertünk, Brooksie visszatért úgy érzem, Mojo meg remek :)

BVBDortmundLaci 2011.02.06. 23:44:59

@Buchek8: Emiatt nem mentem ma Fradi-DAB ( am 2-10 :S ) meccsre és a gépem stream szempontjából bedobta a törülközőt...kíváncsi vagyok egy hosszabb összef.ra addig Én sem mondanék semmit, de megint a kés ott volt a torkunknál és 2m/4pont!!!

Nem tudom hogy vagy vele, de én nagyon örülök hogy Forsberg visszatér az NHLbe. Anno nagyon nagyon rég egy barátom bátyja tanította hogy kell helyesen kiejteni hogy "Dzsó Szekik". Azon a nagy Avsen szerettem meg az NHL-t :)
kis nosztalgia...neked valami első impulzus? :)

Buchek8 2011.02.07. 14:53:06

@BVBDortmundLaci: Na ez a köcsög elhagyta a kommentem :@ majd felkelek leírom megint:D

Buchek8 2011.02.08. 02:57:27

@BVBDortmundLaci: NHL játék, akkor még nem néztem NHL-t, nem bírtam volna az éjszakai matinékat :) Akkoribban lett bajnok a Tampa és mindig velük voltam, St Louis volt a kedvencem(na meg Vinny és Richards) és azóta is nagyon bírom a játékát, noha nem szép dolog "áradozni" a divízió riválisról :D

Nagy svéd fannak tartassz de igazából Backisen és Mojon kívül nem kötlek le annyira a svédek, max még a Sedinék. Forsberget nem is láttam még játszani h őszinte legyek, de mondjuk a detroiti Z-t se, ki kiváncsi a detroitra :DxD Persze válogatott szinten nekik is drukkolok és akkor mindenki jó, de így egyenként nem nagyon figyelem csak a mienket :) Meg cryerses is volt, azt csak Knubienak nézem el :D:P

BVBDortmundLaci 2011.02.08. 10:59:10

@Buchek8: Forsberg egy zseni. Állítom neked hogy még most is falka vezére lesz az Avsnek. Ha tudsz néha néha nézz bele a meccsükbe ha játszik, zseniális

Buchek8 2011.02.08. 15:04:57

@BVBDortmundLaci: Oks :) Hajnalban kenus meccset néztem, sens érdemelt volna egy pontot azért.

BVBDortmundLaci 2011.02.08. 18:36:48

@Buchek8: Amíg nincs kapusuk addig esélyük nincsen...Elliott meg a másik srác kabaré, LeClaire se egy életbiztosítás de Ő meg sérült, mondjuk ez legyen az ő gondjuk :)
süti beállítások módosítása