Neuvy új maszkja

2010.09.19. 00:54

A KCI-ben folyó Rookie Camp keretein belül elkezdődött a sokak által várt kapus verseny. Bár a kintiek is Varlamovot látják esélyesebbnek az első számú kapus pozíciójára, azért mégis nagyon leköti őket a dolog.

Ami viszont mindenképp új a dologban, hogy Neuvy-nak új maszkja van. Lássuk hát:

 

Untitled from Wash Post Sports on Vimeo.

A maszkot egy svéd vállalat tervezte, miután minden részletet megbeszéltek Neuvirth-el. A felek e-mailben tartották a kapcsolatot, egészen a végső koncepció létrejöttéig.

"Ez az én ötletem volt. Beszéltem velük telefonon és e-mailen keresztül, küldtek nekem képeket, elmondtam miket kedvelek és mit nem szeretek" - mondta Neuvy.

A bejegyzés trackback címe:

https://capitals.blog.hu/api/trackback/id/tr872306577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BVBDortmundLaci 2010.09.21. 22:56:51

Reméljük parádés szezont produkál a sisakban, elég pöpec :)

Buchek8 2010.09.22. 00:05:13

@BVBDortmundLaci: Ámen. Igen, elég jó lett, itt egy kép oldalról: twitpic.com/2pt5ug
süti beállítások módosítása