Montreal, Game 3

2010.04.19. 15:51

 

 

 

 

 

 

Game 3, Eastern Conference Quarterfinal Series (series even, 1-1)
April 19 vs. Montreal Canadiens at Bell Centre     
Time:
7:00 pm
TV: CSN HD, TSN, Sport 1

A két hazai meccsünk után 1-1re áll a négy győzelemig tartó párharc. A csapat szombaton jelesre vizsgázott küzdeni tudásból, de azt a szurkolói plusz, amely segített a csapatnak, most a Montreal fogja kapni a Bell Centerben. De ha hosszú és sikeres playoffot akarnak a fiúk, már pedig ezt akarnak, akkor nem fognak megilyedni az oroszlánbarlangban sem. Ha a küzdeni tudás mellé jobb kapus teljesítmény és jobb védelem társul a hazai pálya előnye mit sem fog érni.

"Nem hibáztatom őt." - mondta Boudreau Theoról. "Úgy gondolom, hogy nagy energiával jöttünk ki de demoralizáló gólt kaptunk. Amikor izgatottan jössz ki az első gól belefér, de a második lövés is bement. Ezért változtattam. Én azt mondtam a sorozat kezdete előtt bárhová is megyünk, mindkét kapusunkat használni kell."

"Ez rájátszás. Nem teadélután. Ez pusztán az üzletről és a hockeyról szól. A győzelemért hajtok és nem gondolok semmi másra." - mondta Ovechkin.

Szerző: Buchek8

24 komment

Címkék: playoff gameday

A bejegyzés trackback címe:

https://capitals.blog.hu/api/trackback/id/tr541934577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BVBDortmundLaci 2010.04.20. 00:03:57

1óra és kezdünk!
Remélem ott folytatjuk ahol abbahagytunk otthon a Verizonban és nem kezdünk el balfaszoskodni!

Semin gólt kérek már nagyon :)
ROCK THE RED!!!

Buchek8 2010.04.20. 00:08:20

@BVBDortmundLaci: Most a te részed jön igen :D

addig ajánlom ezt a kis videót, igen hangulatos szerintem: www.youtube.com/watch?v=v4E_QY2Bjo8

BVBDortmundLaci 2010.04.20. 00:26:13

@Buchek8: Mit nem adnék hogy egy sorozatban 3-4hazai meccset tömörítő alapszakasz meccseken ott lehessek :)

Buchek8 2010.04.20. 00:37:35

@BVBDortmundLaci: Asziszem :D Nagyon tetszik ez a vid amúgy, az unleash-es képeket kiszedtem feldobom valahová bár kicsit szemcsések lettek mer nagyba néztem :)

BVBDortmundLaci 2010.04.20. 00:46:39

@Buchek8: Nagyon komoly...nah de 15perc és kezdünk is :)
Annyira várom ezt a meccset és nagyon optimistán, remélem nem koppanok/nunk :)

Buchek8 2010.04.20. 00:51:35

@BVBDortmundLaci: Hát nem kéne :) Kíváncsi vagyok ki kezd a kapuban.

BVBDortmundLaci 2010.04.20. 00:59:51

@Buchek8: Sztem Varly, nemhiszem hogy az idegenbeli első meccsen a történtek után Theo kezdene

Buchek8 2010.04.20. 01:01:19

@BVBDortmundLaci: Szerintem is. Nagy most a bizodalmam Varlyban, remélem nem kell csalatkoznom/nunk :)

BVBDortmundLaci 2010.04.20. 01:03:31

@Buchek8: Mekkora meccs lesz :)
Nah ledőlök harmad végén comeback!!!

Let's Go Caps!!!

Buchek8 2010.04.20. 01:07:16

@BVBDortmundLaci: Én lehet kajolok szünetbe de egy kommentre felszaladok :D

UNLEASH THE FURY!!!

BVBDortmundLaci 2010.04.20. 01:46:39

@Buchek8: Tolok vmi kajcsit a bendőbe én is :)

Hatalmas mérkőzés, dinamikus és nem vagyunk rosszak ám de Varlamov...le a kalappal!
Emberelőnyből pedig jó lenne már egy gólt ütni, mert az alapszakaszbeli 25,5%unkhoz képest elég gyászos a 16/0...
nah de JóÉtvágyat és Let's Go Caps!!! ;)

Buchek8 2010.04.20. 01:47:31

A közönség tényleg nagy fantasztikus de ilyen körülmények között az egyik legjobb PP banda előnyét simán kivédekeztük. Kis szerencsével vezethetnénk is. Varly nagyon magabiztos. Ha ez a meccs nem lesz döntetlen akkor semelyik, azonosan teljesítenek a csapatok.

BVBDortmundLaci 2010.04.20. 02:02:01

@Buchek8: A közönség valóban parádés és a hangulat is amit teremtenek.
Valóban egálra áll a meccs de olyan egyéniségek vannak a jégen...ezért nem merem megtenni ma az Inter-Barca első félidőben 0gól lesz, mert ha Messi, Ibra vagy Sneijder vagy épp Eto'o Fils kiugrik vagy villant akkor végem :)

Jöjjön a 2.harmad!

BVBDortmundLaci 2010.04.20. 02:21:35

Ezt éreztem a kurvafaszba... :D :D :D
De sajnálom már hogy nem tettem meg pedig eleinte 25,000 akartam...sebaj, Halak le Price be!

Buchek8 2010.04.20. 02:48:55

@BVBDortmundLaci: Nekem kombóba kellett volna tennem. Tényleg le kell szoknom hogy a saját csapatomra fogadok, egy döntetlennel mindig többet teszek kurva élet :D

Az első gólról lemaradtam a nagy kaja csinálásba :D Brooksie Gordy Fehr Ovie eddig, Fehr amúgy nagyon nagy formában van, Backis meg nagy zsugát adott Ovienak. Nem kell ide Halak, Varly egy isten és lesz mögötte egy Neuvy is :)

BVBDortmundLaci 2010.04.20. 02:52:16

@Buchek8: Pont ezen agyaltam én is hogy Varlamov abszolút de Nr.1 és mostmár valami nagyon nagy gebasznak kell történnie hogy Theo a kapuba kerüljön!
Az első gól emberhátrányos gól volt, 12mp alatt elintézték a srácok :)
Kikapcsolom a gépet, de a meccset persze végignézem! ;D

GOOD NIGHT CAPS FRIEND!!! ;)

Buchek8 2010.04.20. 03:00:19

@BVBDortmundLaci: Remélem shutouttal zár :) amúgy szerintem a fiúkat ösztönzi ha fújojják őket :D

GOOD NIGHT CAPS FRIEND!!! ;)

BVBDortmundLaci 2010.04.20. 12:50:58

@Buchek8: Huh de parádés volt, mennyire kellett az az utolsó gól az utolsó percbe hogy megtudják hol a helyük...eddig szimpatikus csapat volt de amit Gomez, Plekanec és Camalleri balhézott, az már sok volt!
Nah de a mieink előtt le a kalappal, Semin barátomnak továbbra sem jön a gól pedig nyomott egy szólót, kapu előtti kavarodás, lövés minden volt de csak nem jön össze :S
Ez az egy miatt szomorkodom de am nagyon elégedett vagyok amit ma hajnalban láttam ;)
ROCK THE RED!!!

FRee · http://www.amatorhoki.hu 2010.04.20. 13:41:44

Én nem vagyok elégedett azzal amit láttam. Kevés lesz ez a későbbiekben. Montreal játékában sokkal szervezettebb támadás felépítést lehetett észrevenni, ment a korong és nem csak felbaszott korongokkal operáltak.Persze a pár bekapott goltól elment a kedvük. Sok gólunk ugy esett , hogy nem tisztára kijátszott helyzet volt , hanem szerencsés véletlen, amik most bejöttek.
Első harmadban ha nincs Varlamov akkor szopunk ismét. Gyenge teljesítmény volt, ove szörnyen elszürkül a mezönyben teljesen kiveszik a forgalombol. Hiányzik az amit éjjel párszor láttam montreal játékába, hogy sok passzos játékkal kijátszva csapatként támadnak nem pedig véleltlen oda piszkált kipattanos támadásokbol. Rengeteg a harmadba bevágott korong ami után ki-ki alapon megszerezzük netalántán bemegy 1-1 lövés. Rengeteg vaktába ellőtt korong pl Semin... ami rendre felé mellé megy. Green kurvasokat hibázott ismét. Ebből nem lesz így Stanley. Jó esetben PIT elődöntő de már lassan azt is aláírnám, hogy odáig eljussunk ilyen játékkal ! Reménykedek a javulásban.
Hajrá Varlamov & Ovechkin & Backis # CAPs !

Buchek8 2010.04.20. 15:14:57

@FRee: Nem sokat értek a szervezettséggel. Viszont ami nekem is szemet szúrt és én sem preferálom, az a harmadba belőtt korongok. Néha egész szép passzokkal operáltunk mi is és jól is felálltunk. Ha a PIT ellen jön a következő kör attól se félek mert MAF egy országos bohóc, Varly már most jobb kapus, csak maradjon meg ez a "szerencsénk" a támadásban. Egyébként pedig szerintem mindenhez kell szerencse de meg kell dolgozni érte és most megdolgoztak, szóval igazán megérdemelték már.
@BVBDortmundLaci: Giontát se hagyd ki, fejben összeomlottak és le kellett vezetniük. Nem tudom hibáztatni őket mert jók voltak, jobban kezdtek és egy rohadt jó hazai közönség előtt pirultak. Martinnak rendet kell tennie a fejekben.

BVBDortmundLaci 2010.04.20. 18:28:20

@FRee: Hazai pályán így kellett kezdeniük és játszaniuk az elején. Ahogy Buchek is írta a szervezettség szart sem ér ha mi szervezetlenül ütöttönk 5öt míg Varlynak köszönhetően 1etkaptunk.
A többivel viszont mint pl. a harmadba bevágott korongok én sem értek egyet de ma hatásos volt.
Green hibáira már az alapszakasz utolsó meccsein is felhívtam a figyelmet és nem javult azóta a teljesítménye, remélem fejben BB rende teszi mert nagy szükség van egy jó Game Overre.
@Buchek8: Giontat valóban kihagytam de nekem legjobban Camalleri szúrt szemet. Jójó hogy így vezették le de ez nem sportemberhez méltó illetve nem arra ment ki a játék hogy bunyó legyen és ezzel törjék meg a lendületünk ami hokiban bevett szokás. Egyszerűen parasztok voltak.
Ha holnap sikerülne nyerni akkor nagyon nagy lépést tennék a következő körbe jutásért, mert akkor nemigen hiszem h rendbe tudná hozni magát a Habs főleg fejben és morálisan.

Buchek8 2010.04.20. 20:17:29

@BVBDortmundLaci: Amíg valaki nem nyeri meg a 4.et addig ellenségnek tekintenek, aztán majd a végén kezet fognak, vagy nem. De tény hogy nagyon hombárok voltak tegnap :)

BVBDortmundLaci 2010.04.20. 23:50:56

@Buchek8: hombár, muhaha :D
Lényeg skacok hogy egy Semin gól után Chelsea Daggert akarok a Verizonba ;)

Buchek8 2010.04.21. 15:16:14

@BVBDortmundLaci: homályosíts fel légyszi :D Chelsea Dagger?
süti beállítások módosítása