Vízválasztó mérkőzések

2011.02.04. 10:43

February 4 vs. Tampa Bay Lightning at St. Pete Times Forum      
Time:
7:30 pm
TV: Comcast SportsNet
Radio: 820AM, 1500AM and XM

Washington Capitals (27-15-10)
Tampa Bay Lightning (32-15-5)

Komoly erőpróba vár a csapatba. Divízió riválisunk otthonába, a Boltshoz látogatunk. A Habs elleni hazai vereséget követően történtek furcsaságok, erről már olvashattatok. Azóta is történnek az események a csapat háza táján...a megszokott regeneráló, felkészítő korcsolyás edzés helyett egy elég komoly erőnléti edzőst vezényelt BB és stábja a csapat tagoknak a mérkőzést követő találkozás alkalmával. Ezek után következett majd' 2 órás videózás, melyen kielemezték a hibákat. Ezt követte egy frissítő edzés majd még 45 perces videózás. Itt volt az ideje...Boudreau is érzi, nem folyhatnak tovább az eddigi mederben a dolgok. Parádés dolgokat hozott össze a keretet illetően az utóbbi években, ám ha nem veszi fel a kesztyűt és elkényelmesedett játékosaink nem halnak meg a pályán akkor ismét könnyen egy elvesztegetett évvel jutalmaznak minket. A csapattal edzett minden februári napon Alex Semin, két kapusunk Varly és Neuvy is teljes edzésmunkát végzett. Tom Poti továbbra is sérült, így valószínűleg kihagyja a mai találkozót.

ROCK THE RED!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://capitals.blog.hu/api/trackback/id/tr822637742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BVBDortmundLaci 2011.02.04. 10:47:49

"Most kell nyerni" címmel a Poston a mérkőzést beharangozó írás. Szerintem ez csak eldönti kivel és merre fog tartani a csapat. Ha a Bolts, Pens mérkőzésen továbbra sem történik változás, akkor fejek hullhatnak. Ez itt a tét, a "Most kell nyerni" pedig a Lord Stanleyre vonatkozzon!!!

Buchek8 2011.02.04. 17:27:25

@BVBDortmundLaci: Mivel pont a Bolts és a Pen(i)s jön, nem hiszem, hogy fejek hullhatnak, ha gyenge csapatok ellen megint lenne egy L8 akkor igen de így nem hiszem. Teddy nem meri meglépni szerintem a dolgot...

Buchek8 2011.02.04. 18:12:49

ESPN adja, bár tudom ez neked nem pálya :/ DE nekem jó, meg a stream oldalakkal is genyó volt a héten

BVBDortmundLaci 2011.02.04. 18:24:34

@Buchek8: ESPN nekem nem pálya =/
Szerintem pedig a kövi 2-3 meccsen dől el hogy BB or not BB a továbbiakban

Buchek8 2011.02.04. 18:56:14

@BVBDortmundLaci: Kiváncsian várom, hogy bepróbálkoznak-e a Pen(i)s példájával :) Ha szarul játszunk és BB marad akkor fizetsz valamit :D

BVBDortmundLaci 2011.02.04. 19:08:37

@Buchek8: Valszeg Ő marad, Én is ezt vallom. De ha kilátastalan játékkal rukkolunk ki, akkor menni fog meccseken belül. Am Valry kezd, Semin hiányzik szal Speedy Chimera lesz az első soros

Buchek8 2011.02.04. 19:33:38

@BVBDortmundLaci: Szét leszünk jegelve a PO-ra, csak jussunk be :D Varlyban bízok/bízunk, meg amúgy sincs nagyon más :)Backstrom is érzi, hogy idn ő se az igazi bár teljesen nem mélyedtem bele a nyilatkozatába.

Jó lenne ha már meccs lenne, addig Pacific :D

BVBDortmundLaci 2011.02.04. 19:44:11

@Buchek8: Bízunk, abszolút Varly a TOP!

Nekem Volán, majd Ruhr vidéki Derby, remélem megb@sszuk a sálkét!!!Sajnálom hogy nem mentem ki Dortmundba, pörgök mint majom faszán a stanyecli :D

Buchek8 2011.02.04. 19:56:35

@BVBDortmundLaci: Pedig ahogy látom abszolút ráértél volna :D

BVBDortmundLaci 2011.02.04. 22:48:00

@Buchek8: Gyógytornával telnek a mindennapok és gyógyulással, szal most valóban rám tört a Szabadidő Bank :)

Buchek8 2011.02.04. 22:58:47

@BVBDortmundLaci: Mer micsináltál már, hogy gyógytornázol? :O

Buchek8 2011.02.05. 01:19:32

Forwards
Ovechkin-Backstrom-Chimera
Laich-Perreault-Beagle
Hendricks-Johansson-Knuble
Gordon-Steckel-Bradley

Defense
Alzner-Carlson
Schultz-Green
Erskine-Hannan

Goal
Varlamov
Neuvirth

Scratches: D.J. King and Tyler Sloan

na hajrá:) ROCK THE RED!!!

BVBDortmundLaci 2011.02.05. 11:41:51

@Buchek8: Szar a hátam =/

Sikerült, bár a meccset az utolsó pillanatban bealudtam, de az eredmény hízelgő. Am "fészen" bejelölt Capitals Capman, vissza is jelöltem :)
Téged is bejelölt?! :)

Buchek8 2011.02.05. 11:46:40

@BVBDortmundLaci: :S

Passz, még nem néztem, lehet.

Én a harmadik harmadot már nem bírtam megnézni, viszont addig tetszett amit láttam, Backis ahogy most nézem két gólt is lőtt, meg Ovi Laich gól is, szal azok lőttek gólokat akiknek már nagyon kellett :)
süti beállítások módosítása