Penguins vs. Capitals 3-2(SO)

2010.12.24. 07:20

Csapatunk szétlövésben szenvedett vereséget a Pittsburgh Penguins együttesétől, a Winter Classic prológján. A mérkőzés előre vetítette, hogy milyen mérkőzésre is számíthatunk január elsején és miért ez a két rivális játsza idén a Winter Classicot.

Az első harmadban nem sokkal a kezdés után Letang lövésbe Crosby tette bele az ütőjét 1-0. Több alkalommal voltunk emberelőnyben és kettős emberelőnyben is, ám ezeket a vendég védelem remek lövés blokkolásainak köszönhetően képtelenek voltunk kihasználni. A második harmadban azonban Matt Cooke butasága miatt ismét kettős emberelőnybe került csapatunk, amelyet már ki tudtunk használni remek korong járatás után Mike Green révén. A harmadot végig a Caps uralta, ám Neuvynak Malkin büntetőjét hárítania kellett. A harmadik harmadban a megnyert buliból gólt érő támadást indított a Pens, 17 másodperc telt el a korong bedobása után. Öt és fél perccel a befejezés előtt Letang korong eladását Brooks Laich passza után Mike Knuble használta ki. A hosszabbításban nem született gól, jöhettek tehát a büntetők. Ovechkin be lőtte az első büntetőt, ahogy Kris Letang is a vendégeknél, ezután viszont 11 sikertelen kisérlet jött zsinórban, míg Pascal Dupuis el nem döntötte a mérkőzést Neuvy válla felé erősen meglőtt korongjával.

Boudreau elmondta, hogy ha mindig így tudnak játszani boldog lesz és hogy, természetesen szerettük volna megszerezni a két pontot és nagyon jól játszottunk és ezt az 1 pontot is kemény volt megszerezni. Green fapofával annyit mondott, hogy 100%ig biztos benne, hogy a hosszabbításban gólt ütött - én nem vagyok benne biztos ennyire -  és nem fog tudni aludni. Boudreau Greenről úgy nyilatkozott, hogy támadásban és védekezésben is remekül játszott és góljánál, nagy tehertől szabadult meg, utána felszabadultabban is játszott. Ovechkin elmondta nyilatkozatában, hogy Fleury hihetetlenül játszott és hogy az ellen nagyszerű játékosok alkotják, akik kihasználják a helyzeteiket és nekünk is (jobban) kikell használni a lehetőségeinket.

Tom Potit kérdéses időre elveszítettük, mert megsérült az arca a Malkin botjával való találkozás után.

GOAL SCORERS

PIT:   S. Crosby (03:21 - 1st) , C. Kunitz (00:17 - 3rd) , P. Dupuis (00:00 - SO)
WSH:   M. Green (PPG, 13:43 - 2nd) , M. Knuble (SHG, 14:31 - 3rd)
GOALIES

PIT: M. Fleury (W)
 WSH: M. Neuvirth (L)

 

 

 

  

Three star selections
1st:   MARC-ANDRE FLEURY
2nd:   SIDNEY CROSBY
3rd:   MIKE KNUBLE

 

...és akkor az összefoglaló és külön videó Ovechkin Malkinon elkövetett ütközéséről.

 

Szerző: Buchek8

2 komment

Címkék: gameday

A bejegyzés trackback címe:

https://capitals.blog.hu/api/trackback/id/tr992536132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BVBDortmundLaci 2010.12.24. 15:03:16

Nagyon nagy meccs volt. Bocs hogy nem írtam, de kinyomtam a gépet :)

Ovie ütközésénél felugrottam és a levegőbe csaptam egyet, majdnem üvöltöttem is :)
Mentalitása nagyon tetszett a csapatnak, a vereség ellenére büszke vagyok rájuk, nagyon tetszett amit nyújtottak. Bakker úgy beleéltem magam alig tudtam elaludni az adrenalintól :)

Buchek8 2010.12.24. 15:09:58

@BVBDortmundLaci: Ahogy a posztolási időből látod én sem nagyon tudtam túltenni magam rajta :D
süti beállítások módosítása