Falra festjük a Devilst!

2010.12.21. 03:16

December 21 vs. New Jersey Devils at Verizon Center     
Time:
7:30 pm
TV: Versus, ESPN America
Radio: 820AM, 1500AM and XM
Pre-Game: Pre-Cap pre-game podcast on washingtoncaps.com at 2 p.m.

New Jersey Devils (9-21-2)
Washington Capitals (19-12-4)


Érdekesen alakult az ördögök elleni eddig lejátszott két mérkőzésünk. Rögtön a szezon elején fölényes sikert arattunk hazai jégen, majd mélyponton lévő csapatunk kiadós zakót szenvedett idegenben. Meglehetősen szokatlan sorösszetételben léptünk színpadra Ottawaban, ám kényszerűség miatt biztosan változni fognak a sorok. Az első sorba fellépő Fehr sérülés miatt kénytelen kihagyni az összecsapást, csakúgy Alex Semin. December 12.én megsérült pengés elvtársunk is a maradiak névsorát gyarapítja. Ennek megfelelően az előző mérkőzésen duplázó és remekül játszó Perreault, Andrew Gordon és Jay Beagle sem tér vissza a Hersheyhez. Nagyon fontos lenne egy hazai siker, kellemesebb ellenfelet aligha kaphattunk volna negatív sorozatunk megszakításához.

A bejegyzés trackback címe:

https://capitals.blog.hu/api/trackback/id/tr152529403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BVBDortmundLaci 2010.12.21. 03:18:41

Dejó volt újra cikket írni :)

Közben a Thrashers kezd nagyon összeállni. Alázzák hazai jégen a Torontot, ha nemcsak fellángolásról van szó akkor komolyan kell velük számolni a PO-ba jutásért folytatott harcban

Buchek8 2010.12.21. 03:24:59

@BVBDortmundLaci: :) és a cím is komoly :D

Szerintem nem csak fellángolás, már jó ideje remekül teljesítenek és szimpatikusak is annak ellenére, hogy ahogy mondtad, potenciális ellenfelünkké léptek elő.

MNF vagy hockey céljából vagy fel? :)

Buchek8 2010.12.21. 03:28:06

Belekontárkodtam mert az ESPN is adni fogja :$

BVBDortmundLaci 2010.12.21. 03:36:07

@Buchek8: Frappáns címekhez hozzászokhattál volna :P :D

Közrejátszik MNF és sasolom a Ducks meccset, őszintén pedig kib@aszott mód érdekelt mi a faszt is tud ez a Boston, de saját fegyverükkel verik meg őket. Remek kapusteljesítmény, beton biztos védekezésből kontra és SHG.

Buchek8 2010.12.21. 04:09:55

@BVBDortmundLaci: Én csak az MNF-et tolom, szimpatizálok ezzel a Bearssel :)

a cryers bekaphatja az összes létező faszt...elvitték a mixem, hülye buzik, mondjuk hányszor megfogadtam már, hogy nem rakok a cats ellen :/

BVBDortmundLaci 2010.12.22. 00:38:42

@Buchek8: Cats és Prads ellen soha!!!

Most értem haza a melóbol, gyors pancsi és ROCK THE RED! Remélem lesz valami kóser stream

Buchek8 2010.12.22. 01:32:37

na akkor hajrááá

Buchek8 2010.12.22. 02:19:56

Mojo mekkora passzot adott :) A Gordon első gólja, szép támadás volt :)

BVBDortmundLaci 2010.12.22. 03:22:00

@Buchek8: Elkezdtem nézni, de nagyon összevan mosódva. Majd egy hosszabb összefoglalót megnézek, de ilyen streamen kiesik a szemem :S

Követem a statot, érdekesek a pontszerzőink, de örülök neki :)

Buchek8 2010.12.22. 04:01:22

@BVBDortmundLaci: Örülök hogy végre mindenkinek csurran-cseppen valami, ez szerintem jót tesz a morálnak :) ahogy a szurkolók skandálták "We want Pittsburgh" :D

BVBDortmundLaci 2010.12.23. 03:17:52

@Buchek8: Értelmes srácnak tűnik ahogy a cikk szerint hozzá áll a dologhoz. Nem láttam még játszani, de szerintem ha valóban felakarja magát építeni, paraméterei alapján 2év múlva csatlakozik a csapathoz.

Buchek8 2010.12.23. 04:03:57

@BVBDortmundLaci: Kettőnk közül te vagy az oroszosabb, gondoltam szólok :D Most lesz ugye a junior vb asszem, ott lehet megtudjuk majd nézni :) Amúgy remélem megtudjuk tartani, ha valóban olyan tehetséges. Eakinnek megfelelő játszótársa lehetne :)
süti beállítások módosítása