BB mamától a WC-ig

2010.12.17. 20:39

Boudreau mama nem volt túl boldog, miután látta az első HBO 24/7-et, amiben fia minden második szava az általa f-bombnak nevezett szó volt :)

Csapatunk bejelentette, hogy John Erskine aláírt egy 2 évet szerződés hosszabbítást. Jelenleg 1,25 millió dolláros évi keresetéről szerényen 1,5 millió dollárra emelték az egy év alatt zsebre vágott pénze összegét. A családos Erskinenek ez könnyű döntés volt, hiszen mióta szabad ügynökként érkezett Washingtonba, azóta nagyon jól és kényelmesen érzi magát "új" otthonában.

Semin nem utazik Bostonba a Bruins elleni összecsapásra, hiszen még nincs bevethető állapotban. Hannan és Sloan a beteget listáját hosszabbítája, de Mike Green és a többi védő részt tudott venni az edzésen.

Itt megnézhetitek Varly és Neuvy Winter Classicos sisakját.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://capitals.blog.hu/api/trackback/id/tr802522742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BVBDortmundLaci 2010.12.17. 23:18:19

Kalandos körülmények után, de újra van netem :) Yuhéééé :)

Johnny fiú aláírt, ennek örülök.
A sitykák pedig nagyon jól néznek ki!

Buchek8 2010.12.17. 23:20:16

@BVBDortmundLaci: Yuhééééj :D

Egyet értek :) BB mamán meg szakadok xD :D

BVBDortmundLaci 2010.12.18. 01:38:05

@Buchek8: Nekem még le kell töltenem és valamikor megnéznem, csak most az ünnepek jövetele miatt 6nap meló 1 nap szünet..ráadásul most 2,5hónap történéseit kell bepótolnom de hétfőn megnézem sztem Én is :)

Érdekeségképp ránéztem a fizetésekre. Elképesztő adatot találtam. Egyszerűen a legmélyebb tiszteletem és imádatom Byfuglien játékáért. A csóka 3 milkát keres/év, míg a mi Poti gyermekünk ugyebár 3,5et...nagyon csípném ha az a koma hozzánk jönne.

Off
Am valóban román net geccc...letöltöttem 1,1gigás filmet 3perc 43sec. alatt. De amire a blogot behozza az 2perc XD Elképesztő ez a TopNet :D
On

Buchek8 2010.12.18. 02:53:55

@BVBDortmundLaci: ííí az gáz :/ én a héten beteg voltam szóval most azért is estek ki meccsek nekem :/ Nem baj, holnap Boston, utána Sens, ebből a mostani beteg állományunkkal és játékunkkal 3 pont a max és akkor már jól dolgoztunk.

Byfuglien egy állat, viszont Atlantában a jövő csapatát építik és ha a nézőket is elkezdi érdekelni, akkor őket - Ladd, Enström, Büfike, Little stb. - az isten sem szakítja el onnan.

Off: bocskoros net :DXD
on
süti beállítások módosítása