A Lockout óta draftolt fiatalok többsége meghatározó játékosa jelenleg is a csapatnak. Ezért volt furcsa a draft jogok elcserélése idősebb játékosokra 2010 elején, akik közül szinte senki nem váltotta be a hozzájuk és a Stanley Kupához fűzött reményeinket. Jelenleg két stabil kapusunk Neuvirth és Varlamov a 2006-os draft első és második körében kerültek hozzánk ahogy Nicky Bäckström is. A következő évi 1/5ös Alzner illetve a 2008-as első körös Carlson meghatározó tagjai voltak a tavalyi idényben a Hershey Bearsnek, idén azonban már a Capitalsban vár rájuk fontos feladat. Az elmúlt években ismét nagyon tehetséges fiatalok kerültek a Washington égisze alá, akik az elkövetkezendő években hasonló karriert futhatnak be az NHL-ben.
A képen látható mindössze 19 éves Cody Eakin másodszor vesz részt a KCI-ben zajló Rookie Campon. Az előző szezonban a WHL-ben szereplő Swift Current Broncosban 47 gólig jutott, ami 9 meccs jutalmat is ért a Hersheyben. A még egy évig junior státuszban lévő játékos nem elég képzett ahhoz, hogy a Capitalsban szerepeljen, ezért visszatér a következő szezonban a Broncoshoz és csapatkapitánya lesz a 2010/11-es szezonban.
"Én mindenáron meg akarom mutatni, hogy itt is tudok játszani. " nyilatkozta Eakin: "Ez egy nagy kihívás számomra, és minden percben, minden gyakorlatban tudásom legjavát nyújtom hogy kész játékossá váljak és a legmagasabb szinten a győzelemre törhessek. "
Tegnap Bruce Boudreau megjegyezte hogy tisztában van a játékos képességeivel, a Bearsben 4 meccsen is szerephez jutott a Calder Cup fináléjában ahol megszerezte első profi lövéseit és gólját is. A fiatal játékos valószínűleg az előszezoni meccseken lehetőséget is fog kapni.
" 18 vagy 19 évesen nem mindenki kap ilyen esélyt. Amikor először lementem meglepődtem és tudtam milyen szerencsés vagyok hogy lehetőséget kapok a nagydöntőben. Valóban különleges érzés volt. "
Az utolsó kérdés a siheder játékos felé, hogy milyen lesz neki visszatérni a junior ligába a Broncos vezéreként és milyen tervei vannak ezzel kapcsolatosan.
" Izgatott vagyok a lehetőség miatt. " mondta. " Ez egy kicsit más lesz számomra, de mindig igyekeztem hogy vezető szerepet tölthessek be karrierem során. Próbáltam az idősebbektől tanulni és különleges dolgokat ellesni. A fiatalok számára most én leszek ez a személy, igyekszem helytállni. Én mindig azt akarom hogy én legyek a legkeményebben dolgozó játékos a jégen, a srácok szemében pedig azt látni hogy ők akarnak a legjobbak lenni és ezért mindent meg is tesznek ami tőlük telik. "

Reméljük hogy töretlen marad Eakin fejlődése és hamarosan őt is rendszeresen láthatjuk a Verizon center jegén küzdeni, hogy csapatunk 1974-es fennállása óta megszerezze első Stanley Kupáját.
ui: természetesen nem lenne gond, ha idén de még nélküle beteljesedne ez az álmunk :)

A bejegyzés trackback címe:

https://capitals.blog.hu/api/trackback/id/tr172294315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Buchek8 2010.09.14. 00:18:30

A vörösek állatok :D Másik nagy reménységünk a srác, érdemes lesz rá odafigyelni, remélem tényleg eljut a nagy csapatig, mert nem csak jó playa hanem verekedni is tud.

BVBDortmundLaci 2010.09.14. 01:04:48

@Buchek8: A férfiak is azok e nemtom, nekem 1 csajom volt kis helyes vörös de egy domina volt :D

Sorsdöntő lesz neki ez az év. Remélem sérülés nem jön közbe és akkor sikeres jövő várhat rá.
Mellette azért Kugryshev, Galiev és a másik svéd Gustaffson is szép jövő előtt állhat.

Buchek8 2010.09.14. 01:38:34

@BVBDortmundLaci: :D

Nem sérülékeny hálistennek, isten tartsa meg jó szokását :)
süti beállítások módosítása