Apa, kezdőőődik!

2010.09.12. 21:59

Elkezdődött az érdemi munka Washingtonban. A fiatalok már korcsolyáznak a Kettler Ice Centerben. Az öt napos újonc tábor jellegét meghatározza egy összecsapás is, amely negyedik éve a philadelphiai rookiek ellen lesz 16-án.

A visszatérő "veteránok" számára is jeges és száraz edzések követik egymást, majd a játékosok három csapatra felosztva harcolnak a korábbi Capitals támadó nevét viselő Gaetan Duchesne kupáért. Szeptember 22-én pedig reggel 10:00-kor korcsolyázás, 11:15-kor és 13:00-kor korcsolyát nélkülöző felkészülés, majd megkezdődik a seniorok számára az előszezon. Az első mérkőzést az ohio-i Nationwide Arénában a Columbus otthonában vívjuk, amerikai időszámítás szerint este 19:00-kor. Ezt követően napi három edzés vár a srácokra illetve további felkészülési mérkőzések a Nashville és a Boston ellen oda-vissza.

A bejegyzés trackback címe:

https://capitals.blog.hu/api/trackback/id/tr612291604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Buchek8 2010.09.13. 01:47:42

ebből kiindulva a keret véglegesnek tekinthető szerintem.

BVBDortmundLaci 2010.09.13. 13:43:58

@Buchek8: szerintem is, max 1 trade van benne a dolgokban.
Most nézegetem a fizetési sapkánkat a 10/11-es idényre és ott Belanger is benne van az évi 1,850 Mio $-os fizujával. Ugyanakkor sehol sem olvastam hogy hosszabítottunk volna vele és sehol nincs benne a csapat keretében...most mi a f@sz van szted ?! :D

BVBDortmundLaci 2010.09.13. 13:55:35

Utána olvastam és állítólag aláírt...viszont akkor Steckel és Belly 2 kurva jó bulit elhozó játékosunk. Így a levegőben van nagyon is az az 1 trade amit mondtam az előbb. Flash így sztem nagy valószínűséggel menni fog.

Buchek8 2010.09.13. 14:58:13

@BVBDortmundLaci: az a baj hogy Bellynek csak annyi haszna van kb, nem tudom megérte-e ha valóban aláírattuk.

BVBDortmundLaci 2010.09.13. 22:03:55

@Buchek8: Nem rossz játékos de nem értem mi a fasznak szignózott még egy évre...pláne ha marad Flash, akkor végképp tök homály számomra is = /

Backström
Fleischmann
Laich
Belanger
Johannson
MattyPee
Gordon

Nyilván tudnak egyesek szélsőt is játszani de akkor is "too much"

Buchek8 2010.09.14. 00:14:28

@BVBDortmundLaci: Így van, ha Brendan király lenne helyette akkor nem sírna a szám mondjuk :)
süti beállítások módosítása