Már pár napja tart a Development Camp, minden napról nem tervezek írni külön beszámolót, mert ha kiváncsiak vagytok minden apró részlete a táborral kapcsolatban akkor a Rock The Red-en remek kis összefoglalók vannak.

Inkább egyik fiatal tehetségünkre koncentrálnék, akitől én a legtöbbet várom és nagyon kiváncsian várom, hogy hogyan fog szereplni, ő nem más, mint Marcus Johansson. Bruce Boudreau elmondása szerint sok remek és tehetséges játékos van a táborban, ám Johansson mindegyiküknél jobb egy orrhosszal. (vagy amivel tetszik)

"Amikor az első pillantást vettem rá, azt gondoltam, hogy nagyon jó játékos lesz. Ő jobban korcsolyázik mint Nick(Backstrom) de termete miatt nehéz elválasztani a korongtól. Optimisták vagyunk" - mondta BB, mikor azt kérdezték tőle, lát-e arra reális esélyt, hogy Johansson kiugró első szezont produkáljon.

Untitled from Wash Post Sports on Vimeo.

Untitled from Wash Post Sports on Vimeo.

A bejegyzés trackback címe:

https://capitals.blog.hu/api/trackback/id/tr502156693

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BVBDortmundLaci 2010.07.17. 23:12:52

Mi is optimisták vagyunk vele kapcsolatban BB, csak GM miatt vagyunk pesszimisták :)
Kíváncsi leszek mikor fogunk végre valami élelmes komát a 3 hónapos szünet alatt

Buchek8 2010.07.17. 23:33:03

@BVBDortmundLaci: lehet ha tehetné, ő is kirúgná XD

FRee · http://www.amatorhoki.hu 2010.07.18. 12:56:55

videokbol nem sok mindent láthattunk,korongtartást :D

Buchek8 2010.07.18. 16:27:30

@FRee: Arról nem én tehetek de pont arról beszélt BB hogy jól fedezi szóval helytálló a videó szerintem, bár engem is sok minden más is érdekelne de hát majd talán később :D

BVBDortmundLaci 2010.07.19. 23:42:10

@Buchek8: Hibátlan kis cikk és már videót is tudsz betenni, azt majd elmesélhetnéd hogyan is :)

Közben tágra nyílt pupilákkal böngészem nhl.com-on a teljes Kovy sztorit...17(!!!!)évre írt alá 100 Mio $ összegért a Devilshez, szal 44éves lesz ha kitölti a konktraktusát :O LOOOOL
Gagne pedig aláírt a Tampához, jó kis támadószekció lesz ott is

Buchek8 2010.07.19. 23:52:11

@BVBDortmundLaci: Köszi :) Majd megírom emailbe ha úgy oks neked :)

Durva story de valahogy nem félek tőlük, se a devils, se kovy nem az a győztes típus mostanság...Viszont a Tampa szimpi csapat, remélem jók lesznek megint de azért módjával :D

Buchek8 2010.07.19. 23:53:31

@BVBDortmundLaci: a múltkori mélt megkaptad amúgy? mert ha nem akkor nem freemailről küldök ezután

BVBDortmundLaci 2010.07.21. 13:58:55

@Buchek8: Igen megkaptam, csak most a THome 1,5napig b@sz@kodott és nem volt netem és volt hogy kábel TVm sem :@

Szal jó lesz, azért voltam így "eltűnve" :)

Buchek8 2010.07.21. 23:48:34

@BVBDortmundLaci: értem, Ólrájt :)

akkor meg is írom az infót menten :)

BVBDortmundLaci 2010.07.22. 23:39:33

@Buchek8: Meg is kaptam és válaszoltam is főszerk.kollega :)
Úgy tűnik ránk most nyugodt napok/hetek netán hónapok várnak, most mindenkit a Kovy ügy foglalkoztat :)

Buchek8 2010.07.22. 23:57:36

@BVBDortmundLaci: Oks :)

Hát Mondanám hogy most kéne robbantani míg mindenki bambul de ismerem GM "urat", ő bambul a legjobban kb.
süti beállítások módosítása